Podróże z dronem w TVN BiS

Początkiem grudnia zostaliśmy zaproszeni przez stację TVN, aby na antenie Biznes i Świat opowiedzieć o podróżach i nowych technologiach. Co z tego wyszło? Szatańska mieszanka Grecji, żeglowania, pracy, Australii, drona, podróży rowerami po Afganistanie! A w ogóle to było nawet śmiesznie i całkiem merytorycznie jak na 7 minut w TV. …

Krakowski Rynek – Finał Tour de Pologne

Tour de Pologne to marka sama w sobie i impreza sportowa rozpoznawana w środowisku rowerowym na całym świecie. Z tym większa przyjemnością przystąpiliśmy do współpracy podczas finału wyścigu odbywającego się na krakowskim Rynku. Naszym zadaniem było filmowanie i fotografowanie początkowego i końcowego etapu wyścigu, co widać na poniższych zdjęciach.

Akcja promocyjna miasta Kraków

Jesienią 2016 roku braliśmy udział w akcji promocyjnej przygotowanej przez kreatywną Grupę Bloceania, której celem było pokazanie miasta Kraków z perspektywy blogerów. Stworzonych zostało 9 wpisów na najbardziej popularnych blogach podróżniczych w Polsce. Powstały też trzy filmy pokazujące tę akcję podzieloną na poszczególne etapy. CrazyCopter miał ogromną przyjemność uczestniczyć w tym nowatorskim …

Ekspedycja do Austrii z National Geographic Traveler

Początkiem lipca dostaliśmy zaproszenie od redakcji polskiej edycji National Geographic do wzięcia udziału w wyjeździe do Austrii. Zaplanowanych było sporo aktywności, a jedną z form relacji, które miały powstawać podczas tego wyjazdy były relacje wideo produkowane na oficjalny kanał NG. Oczywiście nie zabrakło w nich naszych ujęć dronowych!

Wesele z drona na zamku w Baranowie Sandomierskim

Filmowanie ślubu i wesela z drona

W słoneczne sobotnie przedpołudnie stawiliśmy się na zamku w Baranowie Sandomierskim, gdzie naszym zadaniem było filmowanie ceremonii ślubu i samego wesela z drona. Okolica, piękna i zielona, a sam zamek imponujący, zadbany i otoczony ciekawym ogrodem.

Wideo z drona w Auschwitz-Birkenau

To było specjalne zlecenie. Nagranie wideo z drona nad obozami koncentracyjnymi w Oświęcimiu i pobliskiej Brzezince, były dla nas ważne nie tylko dlatego, że chcieliśmy dobrze wykonać zlecenie. Pod względem emocji, wrażeń i tego co zobaczyliśmy z lotu ptaka był to dla nas trudny dzień zdjęciowy.

Grecja pod żaglami

Takie zlecenie to marzenie – prosimy o więcej! Nasz klient – firma czarterująca jachty na greckich wodach – poprosił nas o zrobienie ujęć wideo z drona do spotu promocyjnego oraz zdjęć lotniczych do materiałów reklamowych. Oczywiście nie obyło się bez przygód…

Czytaj dalej »

Australia z lotu ptaka na Kolosach

Nasza praca to nie tylko robienie zdjęć i filmowanie z drona. Chętnie prowadzimy warsztaty i opowiadamy o świecie. Na początku marca występowaliśmy na największym Festiwalu Podróżniczym w Polsce. Kolosowa publika to 4000 osób, które na żywo w Hali Gdynia Arena oglądają prezentacje podróżnicze z najróżniejszych części świata. My pokazywaliśmy naszą „Australię …

Dostarczamy produkty dronem

Nasz heksacopter zadebiutował niedawno w zupełnie nowej roli. Dzięki dużej sile udźwigu przetransportował specjalną przesyłkę ważącą prawie trzy kilogramy z lewego brzegu Wisły na prawy w Warszawie.

Zdjęcia z drona dla Fabryki Woodward w Niepołomicach

Czasem dzieje się tak, że zlecenie które dostajemy to nie tylko praca ograniczająca się do realizacji z góry ustalonego planu. Bywa, że z klientem znajdujemy wspólny język też w innych tematach. Tak właśnie było przy współpracy z firmą Woodward. Wykonaliśmy dla nich zdjęcia z drona, ale zadziało się coś jeszcze…

Andrea Bocelli – koncert we Wrocławiu relacjonowany z drona

Piątkowy wieczór 19 czerwca był bardzo pracowity. Na Stadionie Miejskim we Wrocławiu występował słynny tenor Andrea Bocelli, a nasze drony miały z tego wydarzenia kulturalnego przeprowadzić relacje – dwie na żywo do Internetu oraz jedną w formie filmu, która następnego dnia miała być opublikowana na Facebookowym profilu Wrocław 2016. Zwłaszcza …

Duży Format – Dron Polski

Dziś w Dużym Formacie bardzo duży artykuł poświęconym dronom, a w roli głównej Jakub, którego okrzyknięto wizjonerem! To niesamowicie miłe! Cieszymy się bardzo, zwłaszcza, że Jakub współpracuje z nami przy najważniejszych projektach CrazyCoptera.

Drony dla mediów – Konferencja DJD’15

O tym, że drony robią się coraz bardziej popularne i szeroko dostępne pisać nie trzeba. Warto jednak pamiętać, że latanie i komercyjne zdjęcia z drona są obwarowane różnymi zasadami i prawami. Na konferencji Digital Jurnalism Days w Warszawie staraliśmy się m.in. aspekty bezpieczeństwa przybliżyć dziennikarzom.

Czytaj dalej »

Polsat News – „Drony na cenzurowanym”

Temat bezzałogowych statków powietrznych budzi emocje od dłuższego czasu, szczególnie w kontekście prawa lotniczego oraz tzw. „prawa jazdy” na drony. Bardzo merytoryczną dyskusję na ten temat przeprowadził Polsat News, gdzie w studio Kuba Górnicki spotkał się z przedstawicielem Urzędu Lotnictwa Cywilnego – Pawłem Szymańskim.