Filmowanie ślubu i wesela z drona

W słoneczne sobotnie przedpołudnie stawiliśmy się na zamku w Baranowie Sandomierskim, gdzie naszym zadaniem było filmowanie ceremonii ślubu i samego wesela z drona. Okolica, piękna i zielona, a sam zamek imponujący, zadbany i otoczony ciekawym ogrodem.

Takie zlecenia w pięknych miejscach są dla nas zawsze radością. Gdy wznieśliśmy się nad zamek zobaczyliśmy wielkie zielone połacie pól i lasów. Ogród, który otacza zamek dopiero z góry imponuje swoimi kształtami geometrycznymi i kolorami. Całość wygląda niezwykle atrakcyjnie i malowniczo. Nic dziwnego, że para młoda zdecydowała się urządzić wesele właśnie tu.

Przed głównym wejściem do zamku stoją majestatycznie dwa okazałe drzewa. To tulipanowce – osobliwe i unikatowe drzewa, których kwiaty rosną do góry i przypominają swoim kształtem tulipany. Pachną świeżo i przyjemnie. Grupy turystów, które odwiedzają zamek chętnie przystają przy jednym z tych pięknych drzew i robią sobie obowiązkowe zdjęcie pamiątkowe.

Ślub na zamku w Baranowie Sandomierskim - zdjęcie z drona
Ślub na zamku w Baranowie Sandomierskim – zdjęcia ślubne z drona
Zamek w Baranowie Sandomierskim prezentuje się imponująco z lotu ptaka
Zamek i jego ogrody w Baranowie Sandomierskim prezentuje się imponująco z lotu ptaka

Po ustaleniu szczegółów i zapoznaniu się z planem dnia, rozpoczęliśmy rozeznanie terenu. Sprawdziliśmy czy nad zamkiem i kościołem nie ma przeszkód, które mogłyby zakłócić lot drona. Znaleźliśmy sobie też najwygodniejsze miejsca do startu, żeby nie przeszkadzać gościom, a jednocześnie nagrać najważniejsze momenty ceremonii. Filmowanie ślubu i wesela z drona wymaga jednak dobrego rozplanowania i logistyki, bo ujęcia kręcimy na bieżąco i nie ma miejsca na powtórki.

Po południu sesję zaczęliśmy od wyjazdu bryczką pana młodego a potem panny młodej z zamku do kościoła. Nagrywaliśmy przejazd bryczki przez zamkowy park i drogę, która wiodła w kierunku kościoła. Szybko przemieściliśmy się żeby nagrać dojeżdżające już bryczki. Po zakończonej ceremonii ślubnej filmowaliśmy z drona parę młodą jak wsiada do bryczki i odjeżdża w stronę zamku. Śledziliśmy ich do momentu jak zostali powitani chlebem i solą i jak zaprosili wszystkich gości do środka na wesele.

Baranów Sandomierski i okolica filmowana z drona

Filmowanie ślubu i wesela z drona to odpowiedzialne zadanie utrudnione o tyle, że tego co się dzieje, nie da się zagrać i powtórzyć jeszcze raz. Za każdym razem więc bardzo się staramy, aby ujęcia były jak najlepsze i precyzyjne.
Zobaczcie poniżej na efekt końcowy!

O autorze: Andrzej Budnik

Podróżnik, bloger i geek technologiczny. Połączenie tych dziedzin sprawia, że w podróż przez australijski interior czy nowozelandzkie góry zabiera do plecaka drona, który pozwala mu przywieźć niepublikowane nigdzie wcześniej zdjęcia i oryginalne ujęcia wideo. Założyciel i obecnie współautor najstarszego, aktywnego bloga podróżniczego w Polsce – LosWiaheros.pl. Nominowany do Travelerów National Geographic i Kolosów. Zwycięzca konkursu Blog Roku w kategorii Podróże i Szeroki Świat w 2007 roku. Pilot drona i fotograf pokazujący swoje zdjęcia z lotu ptaka na festiwalach podróżniczych.

Przeczytaj podobny tekst

Varso Tower z drona – relacja z montażu klimatyzatorów na najwyższym wieżowcu w Warszawie i Polsce

W Warszawie mamy nowy, najwyższy budynek w Polsce, ale też w całej Unii Europejskiej. Podczas jego budowy mieliśmy przyjemność …