Jesienią 2016 roku braliśmy udział w akcji promocyjnej przygotowanej przez kreatywną Grupę Bloceania, której celem było pokazanie miasta Kraków z perspektywy blogerów. Stworzonych zostało 9 wpisów na najbardziej popularnych blogach podróżniczych w Polsce. Powstały też trzy filmy pokazujące tę akcję podzieloną na poszczególne etapy. CrazyCopter miał ogromną przyjemność uczestniczyć w tym nowatorskim przedsięwzięciu, czego efekty można zobaczyć np. na poniższym wideo:
Cała akcja okazała się sporym sukcesem, a wyniki marketingowe zaskoczyły zarówno samych twórców jak i klienta. Szczegóły dotyczące liczb można znaleźć na specjalnie stworzonej do tego stronie internetowej podsumowującej akcję: www.Bloceania.pl/KrakowExperience
Była to pierwsza w tej skali akcja promocyjna polskiego miasta przeprowadzona przez blogerów o czym pisały duże dzienniki jak i media branżowe: National Geographic, Turystyka.WP.pl, Dziennik Polski, TUR-INFO.pl, Krakow.pl