Akcja promocyjna miasta Kraków

Jesienią 2016 roku braliśmy udział w akcji promocyjnej przygotowanej przez kreatywną Grupę Bloceania, której celem było pokazanie miasta Kraków z perspektywy blogerów. Stworzonych zostało 9 wpisów na najbardziej popularnych blogach podróżniczych w Polsce. Powstały też trzy filmy pokazujące tę akcję podzieloną na poszczególne etapy. CrazyCopter miał ogromną przyjemność uczestniczyć w tym nowatorskim przedsięwzięciu, czego efekty można zobaczyć np. na poniższym wideo:

 

Cała akcja okazała się sporym sukcesem, a wyniki marketingowe zaskoczyły zarówno samych twórców jak i klienta. Szczegóły dotyczące liczb można znaleźć na specjalnie stworzonej do tego stronie internetowej podsumowującej akcję: www.Bloceania.pl/KrakowExperience

 

Była to pierwsza w tej skali akcja promocyjna polskiego miasta przeprowadzona przez blogerów o czym pisały duże dzienniki jak i media branżowe: National GeographicTurystyka.WP.plDziennik PolskiTUR-INFO.plKrakow.pl

O autorze: Andrzej Budnik

Podróżnik, bloger i geek technologiczny. Połączenie tych dziedzin sprawia, że w podróż przez australijski interior czy nowozelandzkie góry zabiera do plecaka drona, który pozwala mu przywieźć niepublikowane nigdzie wcześniej zdjęcia i oryginalne ujęcia wideo. Założyciel i obecnie współautor najstarszego, aktywnego bloga podróżniczego w Polsce – LosWiaheros.pl. Nominowany do Travelerów National Geographic i Kolosów. Zwycięzca konkursu Blog Roku w kategorii Podróże i Szeroki Świat w 2007 roku. Pilot drona i fotograf pokazujący swoje zdjęcia z lotu ptaka na festiwalach podróżniczych.

Przeczytaj podobny tekst

Animacji 3D nieruchomości w połączeniu z ujęciami wideo z drona

Żadną niespodzianką nie będzie stwierdzenie, że lokalizację danej nieruchomości najlepiej można pokazać za pomocą ujęć z lotu ptaka, czyli …